неділю, 13 лютого 2011 р.

Підготовка до дня закоханих - Дня святого Валентина!

Оскільки я трошки прихворів, тоді як мої однокласники готували власноруч валентинки для учнів 77 школи, то вирішив вдома не сачкувати і теж спробував щось зробити. З допогою мами і маленької сестрички, маючи під руками муку, сіль, воду, олію та барвник я зробив свої валентинки.
Потрібно: 1скл. муки
 1скл. солі
 барвник червоний, 1ст. л. олії, трошки води
 замішуємо тісто, воно получиться як пластилін
 ми зробили різнокольорове тісто, бо я робив валентинки а сестричка різні фігурки
 населяв готові сердечка на палички і сушив в духовці 3 години
 ось, що в нас вийшо


підготував учень 2-Б класу НВК "Гроно"
Волошин Олег

2 коментарі:

  1. Які чудові валентинки! А головне, зроблені своїми руками! Шкода, що мені не дісталася така валентинка...

    ВідповістиВидалити
  2. Молодець!!!!!!!!!!!!!
    Одночасно навчився і тісто місити!Буде з тебе хороший господар!!
    Такими валентинками можна прикрасити торт.
    Фалінська Анна

    ВідповістиВидалити