понеділок, 7 лютого 2011 р.

Ой піду я до млина…

З появою землеробства, вирощування зернових рослин наші предки використовували найпростіші знаряддя для обробки зерна. Це були жорна. Вони мали бути в оселі у кожного господаря.
Жорна складалися з двох каменів та пристрою, який приводив у рух верхній камінь.
Згодом, борошнообробні пристрої вдосконалювалися. Так появилися млини. Розрізняють млини водяні, земляні, вітряні.
Про це розповідали , показували фото сьогодні учні 2-Б класу.
На уроці малювання кожен став господарем свого млина.
Ось, що у нас вийшло!




2 коментарі:

  1. Маю крила, та не птах,
    На семи стою вітрах.
    То ж мене і кличе всяк
    Не інакше, як …
    Як що???

    Відповідь на ваших малюнках, діти!!!:)
    Такі різні і гарні получились вітряки! Класно!:)

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарні вітряки!
    З метою збереження електроенергії людство повертається до альтернативних видів, може ваші вітряки комусь стануть в нагоді! Молодці, маленькі архітектори.

    ВідповістиВидалити