четвер, 3 березня 2011 р.

Хліб - символ життя

        Хліб — символ життя. З давніх-давен він у великій по­шані в народі. Недаремно у молитві до Бога «Отче наш...» люди, як великої милостині, просили не позбавити їх хліба, бо він не просто основа життя. Споконвіку хліб на­зивають святим. Він завжди лежав на столі. Яке щастя, яке добро, що він є на світі. Спочатку в землі, потім у бо­рошні, й, нарешті, на столі. Якби в нас було хліба стіль­ки, що могли б ним прогодувати весь світ, ми все одно сказали б: бережіть кожну скибочку хліба, кожний коло­сок, кожну зернину, бережіть не тому, що ми скупі, а то­му, що це наш хліб.

       «Як вродить жито, то будемо жити», — говорить народ­не прислів'я. Хліб з людиною від народження і до смерті хлібом ідуть на родини, хрестини, новосілля, сватання).
„Не  кидай  хліб,  бо  він  святий”  -
І  я  кажу  не  кидай
колись  це  був  закон  людський
та  ні,  це  закон  –  всесвітній.
Колись  не  знав  я,  що  таке
Цей  пшеничний  виріб.
Та  згодом  я  пізнав  життя
І  скуштував  я  той  же  виріб.
І  зрозумів  я  ці  слова:
„не  кидай  хліб,  бо  він  святий”
І  почалась  життєва  ера
Хліб  –  труд  людей,  а  значить  він  живий.
Живий  –  це  в  значені  святий.
Святий  –  бо    труд  людський.
А  значить  треба  берегти.
Батьківський  труд, 
а  труд  цей життєвий...
А  я  буду  казать  своє
Ти  –  сильний,  ти  вільний  від  життя
Але  не  забувай  лише  одне.
Хліб  –  це  все  твоє  буття.
Я  не  наказую,  я  просто  кажу
В  цей  день,  єдиний  в  своєму  роді.
Ти  головне  не  кидай,
Не  кидай,  поважай  і  годі.
Коли  ти  їж  святий,
Смачний  і  гарний  хліб.
Задумайся  хоч  раз  над  тим
Як  роблять  цей  величний  хліб.
Та  я  казати  це  не  буду.
Ти  сам  дізнайся,  це  твоє  завдання.
Та  я  скажу  лише  одне  –
„ти  прагни  поважати  й  охороняти  хліб, 
 бо  це  твоє  завдання...”

Публікацію підготував Славчик 2-Б НВК "Гроно"

Немає коментарів:

Дописати коментар